Czym sie kierowac robiac zakupy

Czym sie kierowac robiac zakupy

Sie 17

Czym sie kierowac robiac zakupy

Bez względu na to, kto sprzedaje, twierdzi, że czynią na temat ich produktu musi być zgodne z prawdą, dokładne i potwierdzone. Opisy, które świadczą o ich produktów nie może wprowadzać w błąd i musi ujawnić pewne informacje, które są dla ciebie ważne konsument przy zakupie decyzje.

Ten artykuł pomoże Ci zinterpretować reklamy w ogóle, a reklamy i etykietowania pierza i puchu produktów w szczególności.

Produkty w dół?

Prawnie podstawie Ustawy Federalnej Komisji Handlu, reklamy muszą być zgodne z prawdą i rzetelnych i reklamodawcy muszą mieć dowodu na poparcie swoich twierdzeń. Wszystkie państwa mają również przepisy dotyczące ochrony konsumentów, które odnoszą się do reklam i produktów sprzedawanych w tym stanie.

Jest Ad, z punktu widzenia # 147; rozsądny konsument # 148; # 151; typowa osoba ogląda reklamy. FTC bada ogłoszenie w kontekście – słów, fraz i obrazków. Co oznaczają słowa, zwroty i zdjęć w reklamie przekazać wam konsument. Mogą być # 147; wyrażają nr 148; i # 147; implikowana nr 148; Roszczenia.

Ekspres roszczenie jest wyraźnie podane w reklamie. Na przykład, # 147; 100% Eider dół # 148; jest wyraźne stwierdzenie, że produkt zawiera 100 procent w dół z kaczki Eider, bez żadnych innych rodzajów materiałów wypełniających z kaczki Eider lub innych gatunków.

Dorozumiane oświadczenie jest pośrednio lub wnioskowania. Oświadczenie nr 147, natura nr 146; s najlepszym izolacji, # 148; towarzyszy obraz gęś, sugeruje konsumentowi, że produkt jest wypełniony gęsim puchem.

Zgodnie z prawem, reklamodawcy muszą mieć dowód kopię zapasową wyraźnych lub domniemanych roszczeń, że konsumenci będą brać z reklamy. W Australii dwóch różnych sprzedawców śpiwory niedawno został zabrany do sądu, ponieważ twierdził, torby reklamowane zawierały 100% w dół, gdy to było w rzeczywistości, 75% i 85%

Należy również obserwować, co reklama nie mówią # 151; to znaczy, czy nieujawnienie informacji pozostawia konsumentom niewłaściwego wrażenia na temat produktu. Na przykład, konsumenci oczekują, że produkty oznaczone jako pióro lub puchowa, że ??składają się z upierzeniu # 151; w zakresie zgodnym z nowoczesnymi technikami produkcji masowej nie jest zgnieciony lub uszkodzony.

W rezultacie, byłoby zwodnicze reklamować i sprzedawać produkty i pióro w dół z ponad minimalną zgnieciony lub uszkodzony upierzenie bez ujawniania faktu i ilość rozdrobnionej lub uszkodzonego upierzeniu. Bez żadnych ujawnień, że jest inaczej, konsumenci oczekują również, że pióro lub puchowa produkty zawierają tylko nowe, nieużywane upierzenie. Niedopuszczalne jest, aby dodać zgnieciony, uszkodzone lub bierne upierzenie z pierza i puchu bez ujawniania faktu i ilość takich materiałów; zgodne z prawdą, rzetelnych ujawnienia jakiejkolwiek zgnieciony, uszkodzonego lub bierne pierza i puchu do konsumentów # 146; s decyzję zakupu lub korzystania z produktu. roszczenia materialne obejmują oświadczenia o produkcie # 146; s wydajności, możliwości, bezpieczeństwo, cenę, czy skuteczność. Biorąc pod uwagę znane właściwości izolacyjne w dół, na przykład, jest prawdopodobne, że roszczenia o ziemię treść byłaby ważna dla konsumentów rozważa zakup puchowa kołdry lub odzieży.

Wreszcie, należy spojrzeć, czy reklamodawca ma wystarczających dowodów na poparcie roszczeń w reklamie. Prawo wymaga, aby reklamodawcy dowód dla wszystkich istotnych roszczeń przed ich tras reklam.

Reklamy i etykietowania pierza i PRODUCTS DOWN

Jakie rodzaje roszczeń o pierza i puchu produktów są istotne dla konsumentów?

Te dni, roszczenia o treści, gatunku i czystości są głównymi czynnikami, które wydają się szczególnie ważne dla konsumentów, którzy rozważają kupowania produktów i pióro w dół. Jak zmienić warunki rynkowe, choć tak będzie informacje niezbędne do skutecznego marketingu.

Oznaczenie zawartości

Czysta … Wszystko … 100% … Produkt nie może być nazywany # 147; puchu, # 148; # 147; wszystko na dół, # 148; # 147; 100% puch # 148; # 151; lub opisane przez jakiekolwiek inne słowa lub wyrażenia wskazujące, że produkt zawiera tylko dół # 151; chyba, że ??# 146; jest to przypadek. Ta sama zasada odnosi się do piór i innych materiałów wypełniających

Niewykwalifikowany # 147; w dół # 148; Roszczenia.

Rozważmy sposób konsument prawdopodobnie interpretować reklamy lub etykietę opisującą wyrób # 146; s po prostu jako wypełnienie # 147;. Dół # 148; To # 146; s przypuszczać, że konsumenci oczekują dół zawartość odzwierciedlać rzetelnego wykorzystania nowoczesnych technik produkcji masowej skalibrowane, aby jak najlepiej wykorzystać zarówno sprawności iw dół zawartości. Zastosowanie tych technik produkcyjnych powinny przynieść spadek zawartości ponad 70 procent dla produktów oznaczonych # 147;. Dół # 148; (Zanim zostały one unieważnione, FTC.

Dół Przewodników dozwolone normy 70 proc. Według FTC, uzyskany tolerancja 30 procent było przestarzałe i nieuzasadnione, a nie zrobił nic, aby promować zgodnych z prawdą etykietowania i reklamy praktyk).

Producenci sprzedają dół produktów w Kanadzie już muszą spełniać Kanada # 146; s 75 procent w dół wymogiem.

Producenci sprzedają produkty dół w Japonii są w stanie wytwarzać produkty o aż o 90 procent w dół zawartości.

W Stanach Zjednoczonych – Kiedy USA FTC postanowił unieważnić prowadnice w dół, to stwierdził, że czynność ta powinna zapewniać zachęty dla przemysłu do tworzenia efektywnych standardów i opracować lepsze metody różnicowania produktów. Na przykład, przemysł jest w najlepszym stanie określić odpowiednią zewnętrzną granicę dla zawartości niezwiązanej z dołu do produktu oznaczonego # 147;. Dół # 148; To również jest w najlepszej sytuacji, edukacja konsumentów na temat znaczenia terminu # 147; w dół # 148; io różnicowaniu między puchowa produktów.

Obaj producenci i detaliści mogą zdecydować się poruszać w kierunku poziomu pełnego i dokładnego opisu, ze wszystkimi produktami puchowa oznakowanych pokazać rzeczywistą procentową zawartość w dół, zamiast opierania się na bardziej niejednoznaczny # 147; w dół # 148; etykieta. Albo producenci mogą zdecydować się na ustalenie i ujawniać minimalny standard za treść dół od ich # 147; w dół # 148; produktów. Na przykład: # 147; w dół # 151; składający się z co najmniej 80 procent w dół, a maksymalnie 20 procent pierza ptactwa wodnego i dół lub włókna piór # 148.;

Producenci powinni mieć świadomość, że w unieważniania prowadnicach, FTC nie wycofa swojego kontroli z tego rynku. Rzeczywiście, agencja będzie nadal monitorować roszczeń o puchu, bo # 146; s żaden sposób dla konsumentów w celu określenia dokładności dla siebie. jak starają t W międzyczasie, uzasadnione jest oczekiwanie, że sprzedający w Ameryce Północnej nastąpi kanadyjski minimum 75 procent w dół w produkcie oznaczonego # 147; w dół, # 148; o osiągnąć najwyższy standard zgodny z nowoczesnych technik produkcyjnych.

Roszczenia procentach.

Kiedy produkt jest oznaczony określony procent w dół (na przykład, # 147; 50% puch, 50% pierze ptactwa wodnego # 148;), tylko skromne odchylenie odzwierciedlając nieuniknionych różnic produkcyjnych, mimo zachowania należytej opieki, jest dopuszczalne. Norma ta ma zastosowanie do wszystkich upierzenia stosowanych jako materiały wypełniające.

Zgodnie z obecnymi metodami produkcji, producenci powinni produkować pierza i zmiksować w dół towarów o zawartości w dół, który jest plus lub minus 4:58 procent liczby procentowego na etykiecie. To odchylenie musi odzwierciedlać jedynie nieuniknione odmiany procesu produkcyjnego; to jest zwodnicze celowo produkować i sprzedawać pierza i puchu produkty z niczego mniej niż deklarowanym dół zawartości. W skrócie, producent nie może # 147;. Strzelać do tolerancji # 148; Na przykład, gdy producent wytwarza poduszki oznaczone # 147; 50% puch, 50% pierze ptactwa wodnego, # 148; FTC oczekuje wszystkie lub prawie wszystkie z tych poduszek do napełnienia 50% i 50% w dół ptactwa wodnego piór. Jeżeli wszystkie lub znaczna część poduszki faktycznie zawierać, na przykład, 45% w dół, a następnie poduszki należy znakowanie # 147; 45% w dół # 148.; Jeżeli producent celowo etykiety poduszki z większym odsetkiem dół zawartości niż rzeczywistej zawartości w dół, że producent zamierza wprowadzić do produktu, producent działa podstępnie.

Gatunki

Gdy etykieta identyfikuje konkretny gatunek (np # 147; puch gęsi, # 148; # 147; puch kaczy # 148;), tylko skromne odchylenie odzwierciedlając nieuniknionych różnic produkcyjnych, mimo zachowania należytej opieki, jest dopuszczalne. Zgodne z prawdą, rzetelnych ujawnienia wszystkich gatunków ptactwa wodnego (lub landfowl) są dopuszczalne.

Czystość

USA FTC zwraca szczególną uwagę na kwestie zdrowia i bezpieczeństwa konsumentów w reklamie produktów i etykietowania. Konsumenci oczekują, że pióra i wyroby down będą wolne od ciał obcych i zanieczyszczeń. Jak przemysł może określić i przekazać czystości? Jednym ze sposobów jest poprzez pomiar liczby tlenu. Ponieważ nowoczesne techniki masowej produkcji umożliwić przemysłowi produkować materiały pierza i puchu wydajnie z numerami tlenu poniżej 10, czystości pierza i puchu powinien być zgodny z numerem tlenu mniejszej niż 10, bez względu na to, jak to jest mierzone. producenci i sprzedawcy wyrobów gotowych może zlecić na pióro i materiału, który jest środkiem do czyszczenia lub w inny sposób lepszy od tych minimalnych kryteriów. W ten sposób # 151; oraz poprzez prawdziwe i uzasadnione wnioski porównawcze w reklamach mogą zaoferować konsumentom pióro i produkty w dół, które odpowiadają ich różne preferencje.

Kary zależy od charakteru naruszenia. Środki zaradcze, że FTC lub sądy nałożone są: zaprzestanie zleceń: Zlecenia te prawnie wiążące wymagają od spółek: 1. przestać prowadzić oszukańcze reklamy lub angażowanie się w zwodniczej praktyki, 2. być w stanie uzasadnić roszczenie w przyszłych reklamach i 3 sprawozdanie personelu FTC o uzasadnieniu mają roszczeń w nowych reklamach. Naruszenie zaprzestania zamówień może skutkować sankcjami cywilnymi do 11.000 $ za naruszenie.

Kary cywilne: Zdarza się, że firma, która nie jest objęte nakazem zaprzestania działalności mogą być przypisane przez wcześniejsze ustalenia Komisji (w sprawie wniesionej przeciwko innej firmie), że pewna praktyka jest zwodnicze i ocenie sankcji cywilnych dla świadomego zaangażowania w oszustwa , Może się to zdarzyć, gdy # 147; streszczenie # 148; decyzji Komisji w danej dziedzinie jest przygotowywane i podawane na członków branżowych. Dotychczasowe decyzje Komisji dotyczące oznakowania i reklamy produktów puchowa zostały zebrane w streszczeniu, który został podany na wielu członków branży

roszczeń konsumentów oraz inne środki pieniężne: Inne reklamodawcy mieli dać pełne lub częściowe refundacje dla wszystkich konsumentów, którzy kupili ten produkt. Sprzedawcy mogą także być zobowiązany wskazać informację na swojej stronie internetowej, wskazując swoje wcześniejsze nieprawidłowości

# 147; Najlepszy konsument jest poinformowany konsument # 148;

Wpis zawdzięczamy